Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    След като основното предназначение на амортисьора е това да "гаси" вертикалните трептения на колелата с цел те да бъдат в постоянен контакт с настилката, съответно при недобре работещ амортисьор има ситуации (по-висока скорост и неравности по пътя) в които колелото губи сцеплението си с пътя. Тогава е нормално да се загуби от ефективността на управлението. Горе долу същото се получава и на хлъзгав участък.
    Иначе изпуснали амортисьори не водят до промяна в ъгъла на зъвиване на колелата.
    Аз мисля, че гаси единствено трептенията на купето, да не хванеш морска болест примерно.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
      Аз мисля, че гаси единствено трептенията на купето, да не хванеш морска болест примерно.
      Това е следствие от гасенето на трептенията на колелата и се усеща като комфортно возене. Но в случая говорим за добро и сигурно поведение на пътя.
      Най-неприятното нещо е това да влезеш с по-висока скорост в завой, настилката да е неравна а амортисьорите да са ти изпуснали. Колата се буквално се понася във въздуха поради това, че през голяма част от времето гумите не контактуват с настилката.

      Или казано иначе - носиш се като народна песен


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Това е следствие от гасенето на трептенията на колелата и се усеща като комфортно возене. Но в случая говорим за добро и сигурно поведение на пътя.
        Най-неприятното нещо е това да влезеш с по-висока скорост в завой, настилката да е неравна а амортисьорите да са ти изпуснали. Колата се буквално се понася във въздуха поради това, че през голяма част от времето гумите не контактуват с настилката.

        Или казано иначе - носиш се като народна песен
        "Един от основните елементи в окачването на автомобилът е амортисьорът. Неговата главна функция е да елиминира вертикалните колебания на купето на автомобила..."
        някакъв цитат
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          "Един от основните елементи в окачването на автомобилът е амортисьорът. Неговата главна функция е да елиминира вертикалните колебания на купето на автомобила..."
          някакъв цитат
          Да, но вертикалните колебания на купето се получават в следствие на вертикалните колебания на колелата.
          Тъй като колелата са доста по-леки от купето, при високи честоти на трептене купето по-трудно променя положението си по вертикала в сравнение с колелата.
          Това води до отделяне на гумите от настилката.

          - Лични разсъждения, потвърдени в пактиката.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Да, но вертикалните колебания на купето се получават в следствие на вертикалните колебания на колелата.
            Тъй като колелата са доста по-леки от купето, при високи честоти на трептене купето по-трудно променя положението си по вертикала в сравнение с колелата.
            Това води до отделяне на гумите от настилката.

            - Лични разсъждения, потвърдени в пактиката.
            Кой го е еня за първопричината, важно е следствието- да не клати купето
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              Кой го е еня за първопричината, важно е следствието- да не клати купето
              И без да се интересуваме от първопричината е добре да сме наясно с това, че при по-спокойно каране изпусналите амортисьори водят само до неприятното люлеене на кораба. Но в ситуациите за които говорих по-горе нещата стават доста по-опасни от просто едното люлеене.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Някъде бях чел, че изпусналите амостисьори увеличавали и спирачния път по същата причина - амортисьорите служели да натискат колелата към пътя и ако ги няма се губел контакт с настилката и от там по-дългото спиране
                Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000

                Comment


                • Освен всичко останало, карането с изпуснали амортисьори съсипва и гумите.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Освен всичко останало, карането с изпуснали амортисьори съсипва и гумите.
                    И носачите - тампони, шарнири, както и пружините.
                    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                    Comment


                    • Може да ви е странно но при мен съсипва дори и спирачните маркучи отпред
                      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                      Comment


                      • И най вече наща сигорност и на останалите

                        Comment


                        • Момчета, от няколко дена ми светва дюзата на таблото и вчера след работа я закачих да видя какво става и хоп - P0115 Water Temperature Sensor. Да разбирам ли, че датчика ми за температурата е дал фира или термостата е за смяна.Факт е и, че ако карам полекичка трудно стига 90 градуса което може и да е нормално не знам.
                          Предполагам все някой вече е минал по тоя път но тема не намирам.Тая вечер пак ми светна и след известно време изгасна преди малко като се прибирах но късно и не съм я закачал да гледам какво е - предполагам, че пак ще е P0115 Water Temperature Sensor.

                          Comment


                          • На моята също светваше, смених термостата( вернет) , датчика - стария. Стига до 90 гр. след 10- 15 минути и повече не мърда. Преди това не достигаше 90 гр
                            Last edited by lordliness; d.m.y г., 05:17.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • Не знам на някой да е светнала грешка от термостат, по-скоро датчика
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment


                              • При мен с издухания термостат повече от 70 градуса в по хладно време не качваше, по таблото нищо не ми е светило.
                                Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000

                                Comment

                                Working...
                                X